Freitag, 28. April 2023

Als wir einmal Avantgarde waren: Die antifaschistische KI-Landeshymne

Ma, ihr kennt das sicher auch - da ist man einmal, ein einziges Mal seiner Zeit einen Millimeter voraus - und dann kriegt's keiner mit! Dieser ganze KI-Trallawatsch langweilt uns heuer recht, weil wir ja das ganze vergangene Jahr schon Roboterliteratur gemacht haben. Und erst die Hymnendebatte! Hier, liebe Nachwelt (Germanistik, Heraldik, Weltöffentlichkeit) bitte unsere garantiert nicht antisemitische, flitzmoderne Landeshymne! Von Menschenhand und ChatGPT gemeinsam zu eurer regionalmatriotischen Ergötzung:


Wo i steh, wo i schlof

is a himmlische Procht

/:/ muass nua Schnapselein tri-inken

dass die Hoamat erwocht /:/


Zwischen Donau und Enns

und bis zu jeder Grenz

/:/ blost da Wind und die Mu-usi

und i moch ma an Lenz/:/


Und I waß net, wia' s kummt

und ich waß net warum

/:/ wia a Vogerl hob i d' Ho-offnung

dass i in Hümmi kumm/:/


Wann die Nacht schleicht übern Berg

und i grau bin und oid

/:/ bet i schnö nu a Gsa-atzl

und oft stirb i dann hoid. /:/


Bonustracks ohne KI, sondern OLW:


Manna und a haße Wurscht,

Krenn mit an scharfen Senf

/:/ d’Hoamat schmeckt a beim He-errgott

bloß es föhlt ma da Hanf. /:/


Liaba leb‘ i auf da Erd

Denn da gfreit si‘ mein Hirn

/:/ Mit an Obstler hinterm O-ofen

bleibt die Hoamat da Rausch /:/


Alle Tag tuttenfett

Mir is wurscht, wer grad streit‘

B‘soffen in Oberösterreich

In dem Land der Meglichkeit.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen